Tuesday, May 18, 2010

Dungun juara bola sepak Karnival Sukan PASTI Negeri Terengganu 2010

Alor Lintah, Besut - 15 Mei 2010

TAHNIAH !! TAHNIAH !!

PASTI Kawasan Dungun telah menjadi juara pertandingan bola sepak di Karnival Sukan PASTI Negeri Terengganu 2010 yang diadakan di Alor Lintah, Besut. Pertandingan akhir bola sepak belangsung di antara PASTI Dungun vs. PASTI Marang yang mana seri dengan 2-2. Kemenangan akhirnya ditentukan dengan sepakan penalti dengan kemenangan berpihak pada pasukan bola sepak Dungun dengan 3-2. Takbir!!

Pihak PASTI Dungun mengucapkan tahniah kepada semua pemain dan syabas terutamanya kepada jurulatih (Wahi & Shahir) yang telah berusaha sungguh-sungguh dalam memastikan strategi kemenangan yang disusun berhasil. Syabas !!

Bagi pertandingan bola jaring, PASTI Dungun memperolehi tempat ke-4, namun insyaAllah beriltizam akan lebih baik pada tahun hadapan.. insyaAllah.

Pihak PASTI Dungun juga ingin mengucapkan terima kasih atas sokongan ibu bapa yang memberi kebenaran untuk anak mereka bertanding ke peringkat negeri. Tidak kurang juga, ibu bapa yang bersemangat dan menjadi supporter kepada pasukan PASTI Dungun. Jazakumullahukhairan !!

InsyAllah, selepas ini pemain-pemain daripada pasukan bola sepak PASTI Dungun yang terpilih akan mewakili pasukan PASTI Negeri Terengganu ke Karnival Sukan PASTI Kebangsaan 2010 di Pulau Pinang.

Siru 'ala barakatillah !! Takbir !! Takbir !!



No comments: