Wednesday, April 16, 2008

Anak Blogger ke PASTI


Alhamdulillah hasrat saya untuk memasukkan Saiful Islam ke PASTI tercapai.

Selepas setahun menghantarnya ke tadika yang dikendalikan oleh JAKIM, saya pindahkan Saiful Islam untuk menerima sentuhan PASTI bagi pendidikan pra sekolahnya di usia 6 tahun.

Dengan jumlah pelajar yang kecil di dalam setiap kelas, saya yakin tumpuan guru akan lebih baik bagi setiap murid. Dalam masa yang sama, saya juga dapat menyumbang secara langsung kepada pembangunan pendidikan pra sekolah seperti PASTI yang amat saya beratkan.

Semoga 2008 menjadi pengalaman yang berharga dan berguna untuk pembangunan Syariatullah dan Sunnatullah Saiful Islam, juga anak-anak lain yang bernaung di bawah PASTI al-Raudhah, Taman Midah.

Abu Saif @ http://www.saifulislam.com/
56000 Kuala Lumpur

No comments: